شهرکرد- ایرنا- رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای این شورا با کلیات فروش برج‌های دوقلو شهرداری موافقت کردند.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا،ساخت طرح برج‌های دوقلو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های مدیریت شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و اکنون تعیین‌تکلیف نهایی این طرح مطالبه برخی از شهروندان است.

طرح برج دوقلوی شهرکرد در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع در ۲۶ طبقه اجرایی شد، که واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه بود.

این پروژه با هدف رونق شهر، رونق کسب و کار، شکل دادن به نمای زیبای شهری و نمادی از توسعه شهرکرد بنا نهاده شد.

مصطفی حیدری شامگاه سه‌شنبه در دویست و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همچنین مقرر شد شهرداری شهرکرد تا یک ماه آینده جزییات و نحوه هزینه‌کرد ناشی از فروش برج‌های دوقلو را به این شورا ارائه دهد.

وی افزود: تسریع در روند تعیین‌تکلیف نهایی برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های مدیریت شهری از خواسته‌های اصلی شهروندان و از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سازمان آرامستان شهرداری شهرکرد از ورود خودروهای سنگین به محوطه آرامستان بهشت رحمت جلوگیری و نسبت به سامان‌دهی پارکینگ‌های موجود این آرامستان اقدام کند.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.