یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دولت سیزدهم برای رسیدن به اهداف خود در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی روحیه مردمی و انقلابی خود را در کشور حفظ کند.

حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور میدانی و بدون واسطه دولت در مناطق مختلف کشور یک کار مهم جهادی و انقلابی است.

وی بیان کرد: اینکه شخص رییس جمهوری و اعضای دولت مطالبات مردم را از نزدیک با حضور در دورترین مناطق بررسی و رسیدگی می‌کنند بسیار ارزشمند است.

این مسئول بیان کرد: حضور هیات دولت در شهرها و روستاها و شنیدن مسائل و مشکلات مردم موجب امید آفرینی و اعتمادبخشی است؛ همچنین توجه به مسائل فرهنگی و اقتصادی در کنار محرومیت زدایی و امور عمرانی جزو برنامه‌های مهم است که دولت پیگیری دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به اهمیت تکریم این شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: باید مدیران همه وجود خود را صرف خدمت به مردم و پیروی از شهیدان رجایی و باهنر کنند.

متوسل گفت: به مناسبت هفته دولت بیش از۵۰ برنامه در بخش‌های مختلف با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای جهاد تبیین و ارائه گزارش به مردم در خصوص اقدامات دولت کاری بسیار ضروری و ارزشمند است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.