دمشق - ایرنا - حمله موشکی گروه های تروریستی در حومه لاذقیه در سوریه منجر به زخمی شدن یک شهروند سوری شد.

به گزارش ایرنا ،یک منبع در فرماندهی پلیس لاذقیه روز چهارشنبه به خبرگزاری دولتی سوریه (سانا ) گفت: گروه های تروریستی مستقر در حومه شمالی لاذقیه با شلیک پنج موشک به زمین های کشاورزی در منطقه قرداحه، یک شهروند را مجروح کردند.

در حومه شمالی لاذقیه گروه های تروریستی وابسته به گروه تروریستی “جبهه النصره” مستقر شده اند و به مناطق امن حمله می کنند که این اقدامات تروریستی منجر به کشته و زخمی شدن شهروندان و وارد آمدن خسارات مادی به املاک عمومی و مردم می شود.

پیش از این در روز جمعه دوم تیرماه نیز حمله پهپادی تروریستها در حومه شهر لاذقیه سوریه منجر به شهادت یک شهروند سوری و زخمی شدن فرد دیگری شد.

به گزارش خبرگزاری سانا ، درپی انفجار دو راکت در شهر القرداحه که توسط یک پهپاد وابسته به گروه های تروریستی حاضر در حومه شمالی لاذقیه شلیک شد، یک شهروند به شهادت رسید و یک نفر دیگر مجروح شد.

یک منبع امنیتی به خبرنگار سانا گفت: یک خمپاره در زمین کشاورزی در مجاورت کلینک القرداحه سقوط کرد که به شهادت مهندس محمد هانی سلطانه بیست و پنج ساله و زخمی شدن یک شهروند دیگر گردید که این انفجارها خسارات مادی به یک ساختمان وارد کرد.

همچنین در حمله پهپادی تروریست‌ها به شهر سلحب در حومه حماه سوریه دو نفر از جمله یک کودک و یک زن به شهادت رسیدند و سه شهروند دیگر زخمی شدند.

در حمله گروه‌های تروریستی مستقر در حومه شمالی و شمال غربی ادلب از طریق یک پهپاد که دو بمب بر روی محله های مسکونی در منطقه سلحب در حومه حماه پرتاب کرد، یک کودک و یک زن شهید شده و سه شهروند زخمی شدند.