تهران- ایرنا- بانوی ملی‌پوش اسکیت ایران گفت: با توجه به رکوردهای به دست آمده، وضعیت تیم ملی اسکیت خوب است و شانس زیادی برای کسب مدال در امدادی و سایر مواد در بازی‌های آسیای داریم.

نهال مقدم رحمانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به اعلام ترکیب نهایی تیم ملی اسکیت ایران جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، یادآور شد: در این مدت تمرینات سخت و فشرده‌ای را سپری کردیم و به کسب مدال در این دوره‌ از بازی‌ها، امیدوارم هستیم.

وی ادامه داد: نسبت به دوره‌های قبلی از آمادگی بیشتر و بهتری برخوردار هستیم چرا که تمرینات منظم و مستمری را داشتیم و با توجه به وقفه‌ای که در برگزاری این رویداد هم ایجاد شد، با فرصت بیشتری خودمان را آماده حضور در هانگژو کردیم.

این بانوی ملی‌پوش اسکیت تاکید کرد: با توجه به تمریناتی که داشتیم از نظر زمان و رکورد، پیشرفت زیادی کردیم و و به رکورد مردان نزدیک شده‌ایم که نشان می‌دهد تیم اسکیت دختران رشد قابل توجهی داشته و با توجه به هماهنگی ایجاد شده بین همه نفرات، امید بسیاری به کسب مدال‌های خوشرنگ در هانگژو داریم.

مقدم رحمانی در پاسخ به این سئوال که همدلی و هماهنگی بین نفرات تا چه میزان در موفقیت و کسب مدال موثر است، گفت: اینکه بخواهیم به یکدیگر کمک کنیم در رشته امدادی به همه ما انرژی مضاعفی می‌دهد؛ در این ماده همه چیز متفاوت است و باید همه برای هم تلاش کرده و به اصطلاح بجنگند و این همدلی امسال بین تیم دختران به خوبی ایجاد شده است.

این ملی‌پوش اسکیت کشورمان از تیم‌های کره‌جنوبی و تایوان به عنوان حریفان اصلی ایران نام برد و یادآور شد: خوشبختانه رکوردهای به دست آمده نشان می‌دهد فاصله ما با تایوان خیلی نزدیک است و با توجه به زمان باقی مانده در صدد هستیم تا اختلاف‌ها را به حداقل برسانیم.

رقابت‌های اسکیت در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز شنبه هشتم مهرماه آغاز خواهد شد.