اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: اگر چمن ورزشگاه نقش جهان بهتر بود هم ما و هم استقلالی ها بازی مطلوبتری ارائه می کردیم و مسابقه زیباتر می شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ژوزه مورایس» شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم های سپاهان و استقلال تهران در ورزشگاه نقش جهان اظهارداشت: بازی ساده ای نبود، استقلال تیم خوبی بود و ما از خود غیرت نشان دادیم.

وی ادامه داد: من انسانی هستم که به دنبال برد و خوشحالی ام و هدف ما آماده شدن و جنگیدن در زمین است.

مورایس در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان پس از گل زدن در این دیدار عطش کمتری برای گل های بعدی داشت، خاطرنشان کرد: نه، ما با تیم های متفاوت رو به رو می شویم و سیستم های گوناگون اجرا می کنیم، ما در دقایقی بیشتر دفاع کردیم زیرا استقلال تیم خوبی است و به عمق تیم ما می زد و ما باید برنده می شدیم.

وی درباره رضا اسدی بازیکن سپاهان و نحوه عملکرد او و ضربه پنالتی نیز گفت: این عضو تیم ما تا حدودی احساسی است و ما به او اعتماد داریم حتی اگر پنالتی را گل نمی کرد باز هم به این بازیکن اعتماد می کردم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: بابت حادثه ای که برای عکاس رخ داد (پرتاب ترقه) ناراحتم و امیدوارم مساله خاصی نباشد.

وی با تشکر از هواداران سپاهان گفت: از همبستگی آنان قدردانی می کنم.

به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت ٢٠ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود اصفهانی ها به پایان رسید و جایگاه صدر جدول را برای سپاهان مستحکم تر کرد.