قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم با اطمینان بخشی به مردم،‌ گفت: دولت سیزدهم به عنوان امین ملت،‌ امانت دار امور کشور بوده و برای اجرای اهداف خود تمام تلاشش را به کار گرفته است.

به گزارش ایرنا،‌ محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه و در اولین روز از هفته دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تصریح کرد: دولت سیزدهم با اراده مردم و در جهت پررنگ تر شدن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه عمل و اجرا و در مسیر خدمت رسانی به مردم و تسری بخشیدن به جریان سلامت در حوزه اجرایی کشور برروی کار آمده است و خوشبختانه اقدامات صورت گرفته را مردم این روزها مشاهده می کنند.

وی افزود: در ایامی که دولت سیزدهم استقرار پیدا کرده اقدامات قابل توجهی در بخش های داخلی و خارجی کشور صورت گرفته تا جایی که نتایج حاصل شده روز به روز بیشتر نمایان می شود و همین مساله بارقه های امید و بهبود شرایط را در دل مردم روشن کرده است.

اعلایی خاطرنشان کرد: در استان قزوین اولویت های مورد توجه مردم با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود و همچنین با توجه به شرایطی که از ابتدای کار دولت پشت سر گذاشتیم، در حال انجام است که بخشی از آنها در طول هفته دولت اطلاع رسانی خواهد شد.