کرمانشاه - ایرنا - ماموران انتظامی کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ دستگاه موبایل سرقتی در کرمانشاه، کولرهای گازی قاچاق در کنگاور و محموله سه میلیارد ریالی قاچاق در پاوه را کشف و سارق معابر و اماکن عمومی در کرمانشاه را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ محموله قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون و وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ "فضل الله پرنو" اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ تن و ۱۲۵ کیلوگرم دان مرغ و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ گوشتی فاقد مجوز به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

وی از تشکیل پرونده هایی در این خصوص و ارجاع به دستگاه قضائی خبر داد.

سارق معابر و اماکن عمومی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت معابر و اماکن در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشت زنی در سطح شهر، به یک سارق که در حال سرقت قفل در بود برخورد و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب ۱۰فقره سرقت از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کولرهای گازی قاچاق در کنگاور به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی کنگاور از توقیف خودروی حامل هشت دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه قره گوزلو کنگاور حین گشتزنی به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ حیدر حق جویان اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته هشت دستگاه کولر گازی و هشت عدد پنل به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

وی دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۸۵ دستگاه موبایل سرقتی در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه و کشف ۸۵ دستگاه گوشی موبایل سرقتی از وی به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ "علی کرمی" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه شخص سابقه داری با خرید گوشی های تلفن همراه مسروقه در تهران و تغییر فنی شماره سریال، اقدام به فروش آن ها در کرمانشاه با قیمتی بسیار پائین تر می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با دریافت این گزارش اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی این فرد آغاز کرده و پس از ردیابی وی را در یکی از محلات شهر کرمانشاه هنگام ورود به منزل دستگیر کردند.

کرمی تصریح کرد: ماموران در ادامه و طی بازرسی های انجام داده از خودرو و منزل متهم، ۸۵ دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد کارتن و عمدتا مسروقه متعلق به استان های تهران و کرمانشاه را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان، ارزش گوشی های موبایل کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون مالکان ۳۰ دستگاه از این تعداد شناسایی و نسبت به استرداد گوشی های تلفن همراه آن ها اقدام شده است.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.