سنندج- ایرنا- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اشتغال مسئله اول وزارت کار، دولت و نظام است و توجه به این مسئله باید فراتر از وظایف سازمانی باشد.

به گزارش ایرنا، محمود کریمی بیرانوند شامگاه پنجشنبه در ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت کار در کردستان اظهار کرد: پرچم وزارت کار با کار جهادی و تلاش و کوشش بالا می رود.

وی با اشاره به دیدگاه مقام عالی وزارت در خصوص ایجاد، تعامل و همکاری بین ادارات تابعه وزارت کار و سایر ادارات، ارگان ها و بانک ها را از مهمترین مولفه های ایجاد اشتغال در کشور دانست و افزود: ایجاد اشتغال متولی خاصی ندارد و باید تمامی ادارات، سازمان ها و بخش خصوصی در این زمینه همکاری و تعامل داشته باشند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه جستجوی شغلی در کشور نیز خواستار تعامل همه جانبه ادارات تابعه با اداره کار و معرفی این سامانه به جامعه شد.

بیرانوند وحدت بین مذاهب را مایه مباهات دانست و با ابراز خرسندی از این وحدت در استان کردستان، گفت: از این وحدت صیانت می کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌هایی است که در خط مقدم ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی قرار دارد، گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه تحت پوشش خدمات این وزارتخانه هستند و مدیران تابعه وزارت کار در کردستان توانسته اند با همدلی و هماهنگی مقدمات رضایتمندی مردم را فراهم آورند.

فرزاد پیشکاری عملکرد ادارات تابعه وزارت کار در کردستان را رضایت بخش خواند و گفت: خوشبختانه ادارات تابعه وزارت کار در کردستان شبانه روز در راستای خدمت رسانی به جامعه مخاطب تلاش کرده و تعامل بسیار خوبی با هم و سایر ادارات در استان دارند که این خود نقطه عطفی برای پیشبرد سیاست های دولت و وزارت کار در کردستان است.