به گزارش ایرنا و به نقل از باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، "محمدرضا ساکت" روز جمعه در حاشیه "جلسه کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا" (AFC) که بصورت ویدئو کنفراس برگزار شد، افزود: امروز در جلسه کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه تدوینی برای فوتبال آسیا که توسط مدیران اجرایی و بازرگانی این کنفدراسیون آماده شده است، مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که عضو ایرانی "کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا" است و امروز بصورت برخط (آنلاین) در نشست این کمیته شرکت کرد، ادامه داد: این برنامه به تدوین برنامه های بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا تا سال ۲۰۲۸ میلادی می پردازد و علاوه بر بررسی این برنامه، اقدام های مهم حوزه بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۲، بررسی شد.
ساکت تصریح کرد: در نشست امروز موارد مختلفی از قبیل استراتژی و بازرگانی، بازاریابی در فوتبال آسیا، بازاریایی و اسپانسرینگ، نمونه برندها و بازاریابیها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد حق پخش رسانه ای مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: دعوت از افراد شناخته شده (اینفلوئنسرها) برای بازدید از تمرین ها و گرم کردن بازیکنان، تونل ورودی بازی ها و مراسم اهدای جوایز مورد تاکید کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا و ایجاد پویش (کمپین) برای تماشاگران به ۱۰ زبان مورد تصویب قرار گرفت.
ساکت اظهار داشت: ایجاد غرفه نمایش جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا جهت بازدید تماشاگران از فاصله نزدیک و تدوین استراتژی حقوق و پوشش رسانهای مسابقات برای هر ۲ طرف میزبان و میهمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، نشست امروز کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور "داتور وینزور جان" دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا و "اندرو راجرز" مدیر تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ برگزار شد
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین گفت: امروز کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ باحضور نمایندگان باشگاههای حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و شرکت کنندگان با آخرین جزییات و قوانین مسابقات آشنا شدند.
ساکت با بیان اینکه نمایندگان باشگاه فوتبال مبارکه سپاهان نیز در این کارگاه حضور داشتند، ادامه داد:بررسی کلیه قوانین و شیوه نامه های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا درباره مسابقات، ایمنی و امنیت بازیها، مسائل حقوقی، رسانه، فناوری در فوتبال، شرکای تجاری و اصلاحات مربوط به چارچوب مسابقات در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه بود.
به گزارش ایرنا، کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا دارای ۱۴ عضور از کشورهای ایران، کرهجنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.