مشهد- ایرنا- معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده دندانپزشکی مشهد گفت: ۲ رشته جدید دندانپزشکی با عنوان « فلوی ایمپلنت» و «ارتوسرجری» به رشته های تحصیلی این دانشکده به عنوان قدیمی‌ترین دانشکده دندانپزشکی کشور افزوده شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر «تورج واعظی» روز شنبه افزود: دانشکده دندانپزشکی مشهد از ابتدای سال تحصیلی جدید در مهرماه امسال در ۲ رشته تخصصی مزبور دانشجو می پذیرد.

وی بیان کرد: در دانشکده دندانپزشکی مشهد گروه‌های آموزشی آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت، بیماری‌های دهان، جراحی دهان، رادیولوژی دهان، ارتودنسی، پریودنتیس، اندودنتیس، پروتزهای دندانی، ترمیمی و زیبایی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی و دندانپزشکی کودکان فعال است.

معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده دندانپزشکی مشهد با بیان اینکه این دانشکده یکی از برترین عملکردها را در حوزه های مختلف داشته است، افزود: افتخار این دانشکده پرورش دانشجویانی بوده که به متخصصانی توانمند و برجسته تبدیل شده اند.

دانشکده دندانپزشکی مشهد یکی از قدیمی ترین دانشکده های دندانپزشکی در ایران است که در سال ۱۳۴۴ و در فضایی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد.

دانشکده دندانپزشکی یکی از هفت دانشکده زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، این دانشکده دارای ۱۱۰ عضو هیأت علمی، ۷۸۰ دانشجو در ۱۱ گروه آموزشی است.