قزوین - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و دستگیری ۲ قاچاقچی سابقه دار در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سرهنگ "داود عبدالمالکی" روز شنبه در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان سابقه دار به شهر قزوین مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه رصد ماموران مشخص شد متهم با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به همراه همدست خود از جاده قدیم قزوین - تهران در حال حرکت هستند که بلافاصله تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر استان به محل اعزام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه خودرو متهمان در عوارضی تهران - قزوین متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: در این عملیات ۲ نفر دستگیر شدند که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا از کشف چهار هزار لیتر سوخت از نوع گازوییل قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیونت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "وجیه الله عبدی" در این رابطه اظهار کرد:‌ ماموران پلیس آگاهی بویین زهرا در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده های سوختی،‌ هنگام گشت در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیونت مشکوک و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن چهار هزار لیتر گازوییل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بود را کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه کارشناسان این حوزه ارزش محموله قاچاق کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت ادامه مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.