تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

یزد-ایرنا- نمایش مذهبی زخم عشق به کارگردانی مسیح دهقانی در تالار هنر یزد به روی صحنه خواهد رفت و علاقه مندان می توانند از فردا به مدت ۲۰ روز برای دیدن این اثر مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، سید عباس دهقان معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز شنبه در نشست خبری این نمایش افزود: هنر نمایش بسیار در جامعه موثر است و در زمینه فرهنگی نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: وظیفه ما حمایت از اینگونه برنامه هاست که بدلیل مشکلات مالی کاستی هایی وجود دارد اما در حد توان سعی کرده ایم بستر مناسب را برای فعالین حوزه نمایش فراهم کنیم و این نمایش نیز بعنوان یک اثر مذهبی و آیینی برجسته مورد تقدیر است.

طراح و کارگردان نمایش زخم عشق نیز در این نشست گفت:این نمایش به نویسندگی عباس جانفدا اجرا می شود و این پنجمین اثر نمایشی است که کارگردانی می کنم که از سه ماه قبل فعالیت ما شروع شد و در ساحت مقدس امام حسین (ع) و فضای ماه محرم مخصوصا در حسینیه ایران یزد اجرا خواهد شد.

مسیح دهقانی افزود: این نمایش سعی شده با زبان هنر به روی صحنه برود و طی بیست روز گذشته ، ۸ بازیگر این نمایش تمرین را شروع کردند و با عوامل نمایش نیز ۲۰ نفر در حال تلاش هستند و روزانه از ۴ تا ۱۰ ساعت تمرین داشتیم .

وی اظهار داشت نمایش زخم عشق از ۵ شهریور و بمدت ۲۰ شب در پلاتوی تالار هنر( میدان باهنر جنب مرکز دیابت ) و از ساعت ۲۱ هر شب به روی صحنه خواهد رفت و علاقه مندان می توانند بصورت مجازی و در سایت یزد گیشه با شماره صندلی و روزهای مشخص شده نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

حمید محسناوی یکی از بازیگران این نمایش نیز در این نشست گفت: ما این اثر را با عشق و ارادتی که به امام حسین (ع) داریم اجرا می کنیم و قطعا هر یک از اقشار مختلف مردم که برای دیدن این اثر مراجعه کنند روحیه معنوی و مذهبی این نمایش را درک خواهند کرد .