تهران-ایرنا- گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس پنجشنبه شب مسؤولیت عملیات ضدصهیونیستی هفته گذشته در نزدیکی شهرک حواره در شمال نابلس را بر عهده گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، صفحه «القسام» در کرانه باختری با انتشار دو تصویر از کشته شدگان عملیات حواره در شبکه اجتماعی تلگرام نوشت: جهاد ما ادامه دارد و عملیات ما متوقف نخواهد شد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس در واکنش به قبول مسؤولیت عملیات شهرک حواره در شهر نابلس در شمال کرانه باختری توسط القسام با بیان این که "حماس سطح چالش با دشمن صهیونیستی را که به تهدید روی آورده است، بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: ما به دشمن می‌گوییم این تهدیدها روند مقاومت را متوقف نمی‌کند.

وی در بیانیه‌ای به رادیو محلی الاقصی فلسطین تأکید کرد: مقاومت عملا، حضوری روبه رشدتر و کوبنده‌تر برای وارد کردن ضربات و تلفات به نیروهای اشغالگر دارد.

قاسم گفت: گردان‌های القسام مانند همیشه که در یک مبارزه مستمر و پیوسته حاضر هستند، در قلب درگیری در کرانه باختری حضور دارند.

دو شهرک نشین صهیونیستی ۱۹ آگوست در عملیات تیراندازی که خودروهای حامل آنها در شهرک حواره در شهر نابلس در شمال کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت، کشته شدند.

در ماه‌های اخیر کرانه باختری در نتیجه یورش مکرر ارتش رژیم صهیونیستی و شهرکنشینان صهیونیست به شهرها، روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی مشتنج است.