زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: با پایان تجهیز کارگاه، عملیات اجرایی محور شهیدان کریمی این شهر به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شهر زنجان افزود: در بازدید از تجهیز کارگاه بچینگ و سگمنت سازی شهیدان کریمی پیگیری‌های لازم انجام شد و طبق گفته پیمانکار تا ۱۵ روز آینده با تجهیز کارگاه و ایجاد تجهیزات بچینگ عملیات اجرایی پروژه شهیدان کریمی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید از روند احداث کانال هدایت آب که در ساماندهی آبگرفتگی و سیلی که زیر پل کوی فرهنگ در ۲ بارش اخیر رخ داد، اشاره کرد و یادآور شد: با اتمام این پروژه آب به کانال های شمالی، جنوبی اصلی شهر هدایت خواهد شد.
شهردار زنجان به وضعیت ساخت سردیسهای پروژه سبزمیدان اشاره کرد و افزود: این اقدام یک کار فرهنگی دارد و بعد از نتیجه‌گیری در انتخاب مشاهیر ۱۷ سردیس نصب خواهد شد.

فیروزفر در ارتباط با طرح توسعه آرامستان زنجان نیز گفت: در آرامستان نیز حتما باید در تدارک زمین باشیم و حداقل‌ ۵۰ هکتار دیگر به این محل اضافه شود.
وی به بازدید از مرکز مدیریت بحران شهرداری نیز اشاره کرد و یادآورشد: این روزها مرکز مدیریت بحران در حال ارسال تجهیزات به موکب های اربعین است.

سالن بحران الهیه، پروژه مرمت و بهسازی آب نما، کف سازی و محوطه سازی، سایت شهیدان اسماعیلی تجهیز کارگاه محور شهیدان کریمی، آسفالت‌ریزی کوی فرهنگ، الهیه نانوایان، پروژه احداث کانال اطلس، آسفالت مکانیزه خ مولوی، آسفالت مکانیزه خ ولایت، خیابان سعدی، پارکینگ طبقاتی، تقاطع ارتش، احداث کانال نصر، جدول گذاری خیابان شبنم، پارک صدرا از دیگر پروژه‌هایی بود که از سوی شهردار و اعضای شورا شهر بازدید شد.