تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: عملکرد پرسپولیس در فاز تهاجمی در چند بازی ابتدایی لیگ خوب نبود و خط حمله این تیم نیاز به ترمیم دارد.

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره تساوی پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن با حضور محمد ربیعی، با برنامه‌ به میدان می‌رود و حریف بسیار سختی است. متاسفانه با اشتباهی که از سوی هافبک پرسپولیس رخ داد، گل دریافت کردیم و پرسپولیس برای رسیدن به شرایط ایده‌آل و ارائه بازی‌های مناسب، نیاز به زمان دارد. ضمن اینکه در خط حمله یک مهاجم توانمند می‌خواهیم تا به تیم کمک کند.

وی در مورد دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس در زمین فولاد خورستان، بیان کرد: هرچند فولاد شروع ضعیفی در لیگ داشته اما در سال‌های قبل همیشه در بین مدعیان بوده است. بازیکنان فولاد برای این دیدار انگیزه زیادی دارند تا نتایج قبلی را جبران کنند. پرسپولیس نیز در تمامی بازی‌ها برای رسیدن به سه امتیاز وارد زمین می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: کیفیت پرسپولیس از فصل گذشته پایین‌تر آمده است. این مساله شاید به خاطره نفرات جدیدی باشد که هنوز با سایر نفرات هماهنگ نشده‌اند.

برزگر در خصوص ناراحتی کادرفنی و مسئولان تیم از وضعیت بد چمن استادیوم آزادی، خاطرنشان کرد: واقعا تاسف دارد که استادیوم آزادی هنوز درست نشده است. تیم‌های لیگ برتری از میزبانی خودشان استفاده می‌کنند اما متاسفانه استقلال و پرسپولیس از حضور هواداران محروم هستند. بعید می‌دانم ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شود چون سکوها و چمن آزادی اوضاع خوبی ندارد.

وی درباره خط حمله پرسپولیس، گفت: خط حمله پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد. در چند بازی اول شاهد بودیم خط حمله پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته است. قطعا پرسپولیس به دو مهاجم خوب نیاز دارد و به نظر من پست شهاب زاهدی وینگر است نه مهاجم.

برزگر درباره گروه سخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: هر کسی که از امتیاز میزبانی استفاده کند قطعا می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد. تیم‌های عربستانی بهترین بازیکنان دنیا را به لیگ خودشان آورده‌اند و ۱۰۰ درصد برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی دارند. امیدوارم بازیکنان در این مسابقات با غیرت بازی کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.