کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی به اوج افتخار رسید و اگر بخواهیم این عزت و سربلندی حفظ شود باید از ولایت فقیه پیروی کنیم.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان برگزار شد،افزود:اگر بخواهیم عزت امروز ما حفظ شود راه آن پیروی و اطاعت از از ولی امر است،مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار است اما نباید نسبت به آن مغرور شویم.

حجت الاسلام حسینی گفت: حضرت امام خمینی(ره) در حکم شهید رجایی می فرمایند که آقای رجایی که امروز رییس جمهور هستند قبل این سمت ها یک بازاری معمولی بودند،امام راحل(ره)فرمودند ،همه زمین در مقابل عظمت ستارگان و کهکشان ها ناچیز است اما اگر به خواسته امام عصر(عج) عمل کنیم از همین زمین به مقام قرب الهی می رسیم.

وی افزود: انتظار امام عصر(عج) از مسوولان این است که عادل و دلسوز باشند،مسوول از نظر حضرت علی (ع) باید خرجش برای نظام کم و خدماتش زیاد باشد،حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور این ویژگی ها را دارند،وقتی که خدمت مقام معظم رهبری مشرف شدند،معظم له از نشاط و پرکاری ایشان رضایت داشته و خوشحال بودند و این یک افتخار بزرگ است که نایب امام عصر(عج) از عملکرد ما راضی باشند.

وی اظهار کرد:خداوند متعال به قوم بنی اسرائیل تفضل کرد،اما همین بنی اسرائیل حرف حضرت موسی(ع) که ولی و پیامبر خدا بود را گوش ندادند و به همین دلیل ذلیل شدند.

امام جمعه کاشان بیان کرد:خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مسوولان کشور افتخار است و باید قدردان این نظام الهی باشیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: مسوولان نباید به مسوولیت خود مغرور شده و باید بدانند که امام عصر(عج) از یک مسوول چه انتظاری دارند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم،در همین ایام که ما در آن قرار داریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در وضعیت اسارت به سر می برند،مقطعی ار تاریخ اسلام سپری شده که آقازاده نخست جهان اسلام حضرت امام حسین(ع) در شهری که پدر بزرگوارشان به عنوان خلیفه مسلمانان حکومت داشته،به شهادت رسیده و سر مطهرشان بر نیزه حرکت داده می شود و دختر ایشان به حالت اسارت برده می شود.

حجت الاسلام حسینی گفت:یزید ملعون که واقعه جانگداز عاشورا را رقم زد سال بعد در مدینه واقعه حره را ایجاد کرد،در تاریخ نوشته اند که در این واقعه یزید ۱۰ هزار نفر از مسلمانان را قتل عام کرد و از این تعداد ۷۰۰ نفر صحابه پیامبر(ص) بودند که ایشان را دیده و درک کرده بودند.

وی افزود: مدت سه روز یزید بر سپاهش زنان مسلمان را مباح کرد و نتیجه آن هزار کودک متولد شده از حرام بود،خداوند متعال به ملت عظیم الشان ایران تفضل کرد و امام خمینی(ره) به همراه ملت انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.