یزد - ایرنا - همزمان با چهارمین روز هفته دولت روز یکشنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان ۲۲ پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان بهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهره برداری از مخزن آب، افتتاح یک دبیرستان، ۲ چمن مصنوعی، احداث و ساماندهی جاده‌های روستایی و آسفالت معابر شهر و مناطق روستایی اهم این پروژه‌هاست.

همچنین فاز اول حوزه علمیه شهرستان بهاباد که جزو مطالبات مهم مردم بود با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برای اجرای طرح های مورد افتتاح شهرستان بهاباد بیش از پنج هزار میلیارد ریال از محل بودجه‌های دولتی، خیری، بخش خصوصی و بنیاد علوی تامین و هزینه شده است.

فرماندار بهاباد در حاشیه افتتاح‌ پروژه‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت هفته دولت در هفته جاری چند برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور مردم برگزار شد.

علیرضا تیموری افزود: برپایی میز خدمت، برگزاری جلسات بصیرتی، نسشت با خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی و همچنین ارائه گزارش و حضور در برنامه‌های مردمی انجام شد و ادامه دارد.

وی بیان کرد: همکاری مردم شهرستان با مسئولان و ارتباط بین آنها با اقشار مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که در دولت سیزدهم در منطقه انجام می‌شود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.