یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل و مشکلات و مطالبات برحق مردم باید بدون واسطه و به صورت میدانی در مناطق مختلف بررسی و حل و فصل شود.

به گزارش ایرنا، " محمدرضا صباغیان بافقی " یکشنبه شب در جمع مردم دهستان ارنان در بخش مرکزی شهرستان مهریز یزد افزود: بررسی نیازهای مختلف مردم در شهر و مناطق دوردست با حضور مسئولان موجب امید و اعتمادبخشی است.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور مدیران در طول سال و هفته دولت در مناطق مختلف و روستاها خیلی مفید و اثربخش است و باید اینگونه برنامه‌ها با جدیت و همکاری مسئولان شهرستان تداوم داشته باشد.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم ، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف در مناطق روستایی با پیوست فرهنگی با جلب همکاری مردم و همراهی مسئولان جزو برنامه‌های مهمی است که باید اقدام شود.

همچنین بخشدار مرکزی مهریز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که همواره در شهرستان پیگیری و اقدام می‌شود بررسی مسائل و مطالبات مردم با حضور مدیران در مناطق مختلف است.

مسعود خلیلی از حضور نماینده مجلس و مسئولان ادارات و نهادها در مناطق روستایی بخش مرکزی و بررسی بدون واسطه مطالبات مردم قدردانی کرد و گفت: دادن امید به مردم و جلب اعتماد آنها و حضور مردم در بخش‌های مختلف در کنار مدیران موضوع بسیار با اهمیتی است.

در این نشست ضمن بررسی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان مهریز و روستاهای بخش مرکزی تشریح شد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ درصد در ۱۴۰ روستای پنج دهستان ارنان، میانکوه، تنگچنار، خورمیزات و بهادران زندگی می‌کنند.