تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: طرح گازرسانی به ۱۳ روستا و یک واحد صنعتی این شهرستان، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "اصغر قهرمانی" روز دوشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح هفته دولت با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان افزود: طرح گازرسانی به ۱۳ روستا و یک واحد صنعتی با ۸۳ میلیارد ریال افتتاح شد و با اجرای آن، ۲۹۰ خانوار تحت پوشش خدمات شرکت گاز قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: طرح گلخانه هیدروپونیک نیز در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع با تولید سالانه ۷۰ تن محصول، اشتغالزایی پنج نفر و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی در روستای "شتر خفت" شهرستان نورآباد (مرکز دلفان) بهره برداری شد.

به گفته قهرمانی، طرح میل لنگ تراشی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر نیز در پنجمین روز از هفته دولت در دلفان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۱۲۰ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، کشاوری و ورزشی در دلفان آغاز شده است همچنین در این هفته ۷۳۴ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت به بهره برداری می رسد که برای اجرای مجموع طرح ها بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یکهزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.