قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با تاکید بر اینکه برخی از پیشران های توسعه استان در تاکستان تعریف شده است، گفت: این شهرستان در حوزه گلخانه‌،‌ به ویژه شهرک گلخانه ای نودهک از ظرفیت اشتغالزایی قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر دوشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در دیدار با آیت الله علی اسلامی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان افزود: با استقرار فرماندار جدید تاکستان فضای خدمتی عمق و سرعت بیشتری پیدا کرده و براساس اطلاعات رسیده و بررسی های انجام شده، اقدامات لازم جهت توسعه شهرستان و رفع مشکلات آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از همه مردم تاکستان به دلیل همراهی با دولت تقدیر می کنیم، اظهار کرد: امیدواریم تا هفته دولت سال آینده اتفاقات خوبی را در این شهرستان صورت بگیرد به خصوص اینکه شاهد شکوفایی در حوزه های اقتصادی و کشاورزی این منطقه باشیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تصریح کرد: در روزهای اخیر جلسات متعددی را برای منطقه ویژه اقتصادی تاکستان برگزار کردیم که با نتایج مطلوبی نیز همراه بود و اینکه این کار می تواند اقتصاد منطقه را هم متحول کند.

اعلایی تاکید کرد: امیدواریم با بهره برداری از سد نهب اتفاقات خوبی در عرصه کشاورزی منطقه به وقوع بپیوندد و همچنین شهرک گلخانه ای نودهک که یکی از ظرفیت های قابل توجه در بخش توسعه ای استان و یکی از بزرگترین شهرک های نمونه گلخانه ای کشور نیز محسوب می شود به بهترین شکل ممکن مورد بهره برداری نهایی قرار گیرند.

همزمان با هفته دولت ۹۰ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با یک هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان تاکستان به بهره برداری می رسد.

شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.