کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه همه بازی ها سخت است و ما باید تمرکز، نظم و سازمان داشته باشیم گفت: هواداران در بازی فردا از تیم حمایت کنند و ما به آنان احتیاج داریم.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی افزود: در بازی قبل نتیجه خیلی خوبی گرفتیم که این موضوع باعث احساس و اعتماد به نفس تیم گل‌گهر می‌شود.

وی اظهار داشت: امیدوارم هر بازی بهتر شویم و در روزهای اخیر مشکلاتی برای یکسری بازیکنان داشتیم و منتظریم وضعیت آنان را در بازی های آینده ببینیم و سپس تصمیم بگیریم که ترکیب این تیم چگونه می شود.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه یکسری مشکلات داریم که نمی خواهم آنها را بیان کنم گفت: باید خیلی چیزها را بهبود بدهیم.

وی ادامه داد: محبوبیت این تیم باید در دل مردم سیرجان باشد و ما یک تیم هستیم و همه تلاش مان را می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

تیم های فوتبال گل‌گهر و ملوان بندر انزلی فردا (سه شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر قرار می گیرند.