زنجان - ایرنا - ۹ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان روز سه شنبه در ششمین روز از هفته دولت با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان افتتاح شد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در مراسم افتتاح این پروژه ها در شهرستان خرمدره، افزود: این تعداد پروژه در سطح شهرستان‌های زنجان، طارم، ماهنشان، سلطانیه، خرمدره و بخش زنجانرود به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور روستایی کاکاآباد و محور اسدآباد-قیاسه به طول ۱۲ کیلومتر، روکش مقطعی مسیر زنجان - میانه از کیلومتر صفر تا ۱۰۶، آسفالت محور آستاکول - درام به طول ۷.۵ کیلومتر و محور سلطانیه - قیدار به طول هشت کیلومتر از جمله پروژه‌های تکمیل شده در این هفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: راه روستایی دالکی در بخش زنجانرود و بهره‌برداری از بخشی از راه روستایی علی‌آباد معینی در شهرستان زنجان به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸.۵ میلیارد تومان از دیگر طرح هایی است که در این هفته افتتاح شد.

همچنین در ادامه کارخانه آسفالت آزادراه زنجان - قزوین با حضور استاندار زنجان و مسئولین استانی و شهرستانی با هدف تامین آسفالت روکش این آزادراه افتتاح شد.

این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

با افتتاح این مجموعه اشتغال ۷۵ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است.

ظرفیت تولید این مجموعه هزار و ۵۰۰ تن به صورت روزانه است.

همچنین در ادامه واحد بازسازی و نوسازی ماشین آلات راه و ساختمانی و معدنی (بنادک) به بهره برداری رسید.

این مجموعه توانایی بازسازی و نوسازی ۳۵ دستگاه ماشین آلات راه و ساختمانی و معدنی را دارد و برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.