بندرعباس - ایرنا - ۳۰ طرح هادی روستایی شهرستان بستک همزمان با ششمین روز هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار هرمزگان روز سه‌شنبه در دومین برنامه‌ی خود پس از بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی بستک، با حضور در روستای دهنگ ۳۰ پروژه حوزه‌ی روستایی این شهرستان با هزینه ۵۳۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال را به بهره‌برداری رساند.

مهدی دوستی با اشاره به اینکه این طرح‌ها به صورت مشارکتی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، دهیاری‌ها و خیران اجرایی شده‌اند، افزود: از این بین سهم بنیاد مسکن ۳۲۶ هزار و ۱۴۸ میلیون ریال، سهم دهیاری‌ها ۱۶۰ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال و مشارکت خیران ۴۸ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: بخش مرکزی بستک نیز امروز شاهد افتتاح ۱۴ طرح روستایی بود که برای بهره‌برداری از آن بیش از ۲۶۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: در بخش کوخرد هرنگ نیز هشت طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال و در بخش جناح نیز هشت طرح با هزینه ۱۵۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال افتتاح و تقدیم مردم روستاهای بستک شد.