تهران- ایرنا- سرمربی پرتغالی تیم سپاهان معتقد است شخصیت این تیم باعث شده تا بازی باخته برابر پیکان را با یک بازیکن کمتر ببرند.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس بعد از پیروزی سپاهان اصفهان در نشست خبری بازی این تیم برابر پیکان اظهار داشت: با تیم خوبی بازی داشتیم پیکان تیم خوب سریع و جنگنده‌ای را در اختیار داشت. ما باید تلاش زیادی برای پیروزی در این بازی انجام می‌دادیم. باید به بازیکنان خود تبریک بگویم. و با توجه به اینکه در نیمه اول ده نفره شدیم، در نیمه دوم دوندگی و تلاش ‌آنها دو برابر شد.

وی در مورد اشتباهات خط دفاعی این تیم در این بازی گفت: ما نگران نیستیم چرا که می‌دانیم مشغول چه کاری هستیم. گاهی این اتفاق پیش می‌آید. ما می دانیم کامل نیستیم اما با آرامش به کار خود ادامه می‌دهیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا این تیم برخلاف سال گذشته می‌تواند قهرمان شود یا خیر اذعان داشت: پارسال ما کار خود را به خوبی انجام دادیم. امسال نیز در ادامه سال گذشته فعالیت و تلاش می‌کنیم. سال قبل ما قهرمان نشدیم ولی برخلاف آن می‌دانیم امسال کجا قرار داریم ولی زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم چرا که نمی‌دانیم کارمان کجا به پایان خواهد رسید. من اهل پیش بینی کردن نیستم. امسال بازیکنان دارند همکاری بهتری از خودشان نشان می‌دهند و قولی که داده‌ام نیز همین بود.

مورایس در مورد کامبک سپاهان برابر پیکان گفت: پیکان تیم پرتلاش و دونده ای بود و هر تیمی توانایی این را ندارد که ۹۰ دقیقه پرس کند. ما نیز به خوبی از توانایی‌های خود آگاه هستیم اما باید عادت کنیم تا با این چالش ها روبه رو شویم و همین موضوع شخصیت ما و هر تیمی را نشان می‌دهد. چیزی که از تیم ما دیدید همین است ما بازی باخته را با یک بازیکن کمتر به سود خود تمام کردیم مخصوصا در بازی که خارج از خانه ما بود. این شخصیت بالایی تیم ما و بازیکنان را می‌رساند.

وی در پایان در مورد مصدومیت کاوه رضایی بیان کرد: او بازیکن خوبی است اما متاسفانه ۶ ماه از شرایط بازی دور بوده است. حیف شد که امروز او را در اختیار نداشتیم او می توانست به ما کمک زیادی کند ولی مصدوم شد. چالش‌ها همیشه مشکل‌ساز نیستند و چیزی هستند که ما باید با آن روبه‌رو شویم. نمی‌شود که از خواب بیدار شویم و به مسائل اعتراض کنیم ما باید به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم بهتر شویم. من به همه بازیکنان اعتماد دارم و کاری می‌کنم تا بازیکنان آماده باشند.