آبادان - ایرنا -هفت طرح عمرانی و زیربنایی به مناسبت هفته دولت در شهر شادگان آغاز و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار شادگان چهارشنبه در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: برای اجرایی شدن این طرح‌ها ۶۷۶ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی استان خوزستان در نظر گرفته شد.

مرتضی زاهدی اظهار داشت: عملیات جدول گذاری، کانیوو و روکش آسفالت در مناطق حاشیه‌ای شهر با اعتبار ۱۲۹ میلیارد ریال و در مدت زمان ۶ ماهه به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: همچنین پروژه بهسازی معابر بافت فرسوده شهر که شامل زیرسازی و روکش آسفالت نیز با ۱۲۸ میلیارد ریال از ابتدای سال آغاز و امروز به بهره‌برداری رسید.

زاهدی با اشاره به اجرایی شدن پروژه بهسازی و اصلاح معابر شهری در چند نقطه مرکزی شادگان گفت: این پروژه با اعتبار ۲۶۶ میلیارد ریال که شامل زیرسازی، احداث جدول، کانیوو و روکش آسفالت است.

وی به آغاز عملیات اجرایی پروژه عمرانی در کوی فرهنگیان شادگان اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

شهردار شادگان اظهار کرد: همچنین عملیات عمرانی در بهسازی خیابان شهید مطوری شرقی با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال، بهسازی معابر فاز اول گلزار شهدا با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، و عملیات اجرایی بهسازی و بهبود تردد در خیابان امام خمینی(ره) شادگان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال از امروز آغاز شد و سعی می‌شود تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

شادگان در فاصله ۷۰ میلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.