خرم آباد- ایرنا- رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به نظام خانواده، گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله مهم کشور توجه به نظام خانواده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "سید لطف اله حیات الغیب" روز جمعه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: شناخت نسل جدید و خواسته های آنان باید مدنظر دولت سیزدهم باشد.

وی افزود: نگاه از بالا به پایین باید برداشته تا با واقعیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سازگار شود و از دولت خدمتگزار نیز اینگونه انتظاری می رود.

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان کرد: اقتصاد و فرهنگ جزو اولویت های جامعه امروز هستند، نگاه کف میدانی نشان می دهد که به این اولویت ها باید رسیدگی شود و خوشبختانه نماینده ولی فقیه، استاندار و اکثر مسوولان استان بومی هستند و باید کمک ها و توجه های لازم به خواسته های لرستان در این دولت صورت بگیرد تا مردمان این خطه که همیشه پشتیبان نظام بوده دلگرم تر شود.

وی با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به نظام خانواده، تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مسئله مهم کشور توجه به نظام خانواده است، چرا که آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حتی اساتید و مربیان هم نیازمند مربی خوب هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه به استان لرستان سفر کرده است، شرکت در نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه های نماز و افتتاح کتابخانه مرکزی خرم آباد از دیگر برنامه های سفر نیم روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان است.