یزد- ایرنا -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:دشمنان سعی دارند دستاوردهای موفقیت آمیز دولت را ضعیف نشان دهند تا مردم کشور ما را از مسیر خود منحرف و مایوس کنند.

به گزارش ایرنا آیت االله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: دشمنان تمام ابزارهای رسانه ای خود را با هزینه گزاف بکار گرفته اند تا نارسایی دولت ما را بزرگ نمایی و اقدامات انجام شده را کوچک جلوه نمایند.

وی اظهار کرد: مردم شجاع و آگاه کشور ما باید با اندیشه و تفکر اقدامات دولت را بسنجند و خود ارزیابی کنند و اجازه ندهند که دشمن با اطلاعات دروغ آنها را منحرف کند، دولت در زمینه صنایع ، مسائل خارجی و دیگر موارد تلاش های زیادی انجام داده ، البته در زمینه معیشتی با وجود تحریم ها کم و کاستی وجود دارد که باید جبران کند .

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسوولان کشور همه دلسوز هستند و سعی دارند که کمبود و کاستی و مشکلاتی که در کشور وجود دارند رفع کنند، اما دشمن شب و روز در تلاش است که ملت ایران را ناامید کند و هرگز در دشمنی خود کوتاه نمی آیند، اما همه باید تفکر ، تعقل و تدین همه توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و در برابر آنها ایستادگی کنیم.

وی اظهار کرد: دشمنان تمام حربه و ابزار خود را بکار می گیرند و به صورت آرام آرام حرکت می کند تا ملت ها را از مسیر خود منحرف نمایند تا بتوانند بر کشورها مسلط شوند .

امام جمعه یزد تصریح کرد: کشورهای استکباری از مشکلات ما خوشحال می شوند و از پیشرفت ما می ترسند، بنابراین باید ایمان به خدا را در وجودمان تقویت کنیم و اگر قدرت تفکر نداشته باشیم دشمن به ما ضربه می زند.

وی اضافه کرد: اکنون با مقاومت و ایستادگی کشورهای مسلمان قدرت اسرائیل پوشالی شده و آمریکا هم جرات گستاخی ندارد.