فرشاد طهماسبی روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت دستگاههای اجرایی در محل اقامه نماز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ۶۵ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان به همراه کارشناسان و معاونان در روز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد پاسخگوی سوالها، خواستهها و مطالبههای مردم استان شدند.
وی افزود: بیشتر درخواستهای ارائه شده به مدیران در حوزه اشتغال، تسهیلات ازدواج، تسهیلات فرزندآوری، ودیعه مسکن، درخواست مساعدت و شکایت از دستگاههای اجرایی است.
طهماسبی برپایی میز خدمت هر هفته در مصلایهای نماز جمعه را باعث افزایش رضایت مردم اعلام و تصریح کرد: برپایی این میز خدمت با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبهها و درخواستهای مردم پیگیری و رفع شوند.
وی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار میشود.
طهماسبی اظهار داشت: سفرهای استانی رییسجمهور و اعضای هیات دولت به استانهای مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم بهشمار میرود و این موضوع در تمامی بخشهای دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.
وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.