تهران-ایرنا-رسانه‌های صهیونیستی نسبت به اختلاف در بین اعضای کابینه نتانیاهو و شرایط بحرانی در سرزمین های اشغالی هشدار دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، این رسانه‌ها جمعه شب اعلام کردند که در شرایطی که اعیاد یهودی در پیش رو است بیم آن می رود که اوضاع پیش از برگزاری این اعیاد بشدت متشنج شود.

این گزارش می افزاید، فرماندهان دستگاه‌های امنیتی نسبت به هرگونه آسیب رساندن به اسیران فلسطینی و مسجد الاقصی هشدار دادند، چرا که این مسأله موجب تشدید اوضاع شده و تمام جبهه‌ها را علیه اسرائیل متحد خواهد کرد.

این رسانه‌ها اذعان کردند که اسرائیل وارد مرحله بسیار حساسی شده که همزمان با فرارسیدن اعیاد یهودی، هشدارهای شدیدی وجود دارد و اسیران فلسطینی دست به اعتصاب غذا شده و یهودیان نیز وارد حرم مسجد الاقصی شدند.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که هیچ گونه راه‌حل سحرآمیزی برای توقف عملیات فلسطینی‌ها وجود ندارد و ارتش تمام اقدامات را در کرانه باختری امتحان کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی به دنبال انجام عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهر رام الله در کرانه باختری که روز پنجشنبه رخ داد و در جریان آن چند صهیونیست بشدت زخمی شدند؛ این هشدار ها را به مقامات رژیم اعلام کردند.

منابع خبری صهیونیستی در این باره اعلام کردند که این عملیات منجر به مجروح شدن سه صهیونیست شده است.

برپایه این گزارش، حال دو نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از فروپاشی این رژیم سخن می گویند.

از سوی دیگر اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، به جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست پاسخ داده و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

همچنین تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.