یاسوج- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل تیراندازی به ۲ مامور نیروی انتظامی و یکی از شهروندان شهرستان کهگیلویه جمعه شب در شهر یاسوج دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: عامل اصلی تیراندازی به مواموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت، توسط تیمی از پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و فرماندهی شهرستان بویراحمد ، جمعه شب در یکی از محله های شهر یاسوج دستگیر شد.
وی بیان کرد: یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه چهار تیغه خشاب و ۱۶ تیر جنگی و پنج تیر مشقی ، یک قبضه شبه کلت کمری و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه از این فرد کشف شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه ،در درگیری مسلحانه بامداد روز جمعه در شهر دهدشت سه نفر زخمی شدند که ۲ نفر از آنان ماموران انتظامی بودند .

سعید کریمی زاده اظهار داشت: این درگیری ساعت چهار صبح بامداد شنبه در مسکن مهر منطقه برج علیشیر به پلیس گزارش شد.در پی تیراندازی این فرد مسلح ،۲ مامور انتظامی و یک شخص دیگر از ناحیه دست و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند. بر اساس گفته های فرد مجروح دلیل وقوع این حادثه و درگیری و اختلافات قبلی اعلام شد.

دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲هزار نفری کهگیلویه است که فاصله آن با یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد حدود ۲۸۰ کیلومتر است.