تهران- ایرنا- نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت سیزدهم در انجام کارهای بزرگ، زیربنایی و به جامانده از قبل در سایه وحدت با سایر قوا موجب تمجید رهبر انقلاب از دولت شد.

علی آذری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت با سعه صدر و حوصله در اوج فشارها با ایجاد وحدت و همدلی با سایر قوا تلاش کرد تا ضمن آماده کردن زیرساختها، اقدام به تکمیل کارهای بر زمین مانده در سطوح ملی و محلی کرد.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه مجلس و دولت با وحدت و همدلی در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج موفق به اجرای ابرطرح های گاز، برق و انتقال آب از سد تبارک به قوچان شدند که اکنون ۹۹ درصد پیشرفت داشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در مسایل ملی همچون خودرو، نیز دولت توانست با همراهی مجلس، برخی از مشکلات در این حوزه بزرگ را برطرف کند

آذری با تاکید بر اینکه هر اقدامی که موجب شکسته شدن وحدت میان قوا شود مورد رضایت رهبر انقلاب نخواهد بود، اضافه کرد: در مسایل بین المللی نیز دولت ضمن پیوستن به پیمانهای "شانگهای" و "بریکس" به عنوان اقدامات بزرگ در حوزه سیاست خارجی به دنبال گشایش اقتصادی و رفع تحریم ها است و در کنار آن نیم نگاهی هم به برجام دارد.

وی یادآورشد: بی تدبیری در دولت های قبل برای مردم پذیرفتنی و قابل توجیح نیست، امروز مردم به دنبال کار و عملکرد مسئولان هستند، موضوعی که دولت سیزدهم آن را درک و عمل کرد.