اصفهان- ایرنا- سرمربی جدید تیم هندبال سپاهان گفت: استفاده از بازیکنان بومی و جوان، سیاست امسال باشگاه بود و بر همین مبنا ۹۰ تا ۹۵ درصد اعضای تیم را بازیکنان اصفهانی تشکیل می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز یکشنبه به نقل از شهداد مُرتجی افزود: از آنجا که فرصت کوتاهی برای جذب بازیکن و آمادگی تیم داشتیم و با توجه به سیاستگذاری‌ هیات‌ مدیره باشگاه برای فصل جاری، تصمیم بر این شد که بیشتر از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم بازی‌های زیبایی انجام دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئن هستم با انگیزه‌ای که در نفرات تیم دیده می‌شود، این مهم صورت خواهد پذیرفت.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اظهار داشت: نکته نگران‌کننده ضعف در هماهنگی بازیکنان است، چون این بازیکنان سال گذشته در کنار هم نبودند اما در فرصت کوتاه یک هفته‌ای بازیکنان خوبی جذب و بر روی مباحث تدافعی و تهاجمی کار کردیم.

مرتجی با اشاره به نخستین بازی‌ سپاهان در لیگ جدید با تیم پرواز تصریح کرد: پرواز تیم خوبی است و کادر خوبی دارد و با توجه به این که بازیکنانش یک ماه است در حال تمرین هستند، برابر ما تیم آماده‌ای خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به جرات می‌توان گفت ۶ تیم نخست، بسیار به یکدیگر نزدیک هستند، اما ما بدنبال ارائه بهترین عملکرد خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، شهداد مُرتجی، سرمربی فصل گذشته تیم هندبال سپاهان‌نوین، روز گذشته بعنوان سرمربی تیم سپاهان معرفی شد.

همچنین بنا به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مهران رهنما ملی‌پوش اصفهانی فصل گذشته تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که برای گذراندن خدمت سربازی در این تیم حضور داشت، با عقد قراردادی دوباره به سپاهان پیوست.

این بازیکن ۲۵ ساله اهل شهرستان فلاورجان اصفهان در پست بغل چپ بازی می‌کند و سابقه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را با سپاهان در کارنامه‌اش دارد.