ارومیه - ایرنا - شهردار خوی گفت: خدام الحسین (ع) اعزامی از این شهرستان، یک‌ میلیون و ۳۷ هزار نفر را طی ۱۵ روز گذشته در مرزهای ایران با عراق جابجا کرده‌اند.

حسن نصرالله‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد زائر در مرزهای مهران و تمرچین توسط اتوبوس و مینی بوس های کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری خوی جابجا شده اند.

وی اضافه کرد: طرح اربعین امسال از ۲۷ مرداد آغاز شده و در قالب این طرح، ۲۳ دستگاه اتوبوس و مینی بوس از طرف سازمان حل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی اعزام و در مرز مهران و تمرچین به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین مستقر شدند .

شهردار خوی اظهار کرد: همچنین در راستای خدمت رسانی بیشتر ، علاوه بر ناوگان حمل و نقل زائر ، سه دستگاه ماشین آلات سنگین به همراه عوامل فنی و اجرایی در قالب کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری خوی به مرز تمرچین اعزام شده اند.

نصرالله پور ادامه داد: با آغاز پیاده روی اربعین و ورود زائران به خاک عراق ، تاکنون یک هزار و ۸۴۷ نفر در قالب ۵۵ سرویس از ترمینال شهید درستی شهرداری خوی جهت عزیمت به مرز مهران و تمرچین جابجا و نیز با توجه به آغاز موج ازگشت زائران به کشور ، روز گذشته ۶ دستگاه اتوبوس از این ترمینال به مرز مهران اعزام شدند .

وی با اشاره به استمرار خدمات رسانی توسط ناوگان شهرداری خوی به زائران اربعین حسینی گفت: خوشبختانه دراین مدت ناوگان مجموعه مدیریت شهری خوی بدون هیچگونه مشکلی در حال سرویس دهی به زائران اربعین هستند و از نظر تامین سوخت نیز تاکنون مشکلی نداشته ایم.