کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو با ۴۴ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس البرز ، سردار " حمید هداوند " روز دوشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ساوجبلاغ رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و میدانی، در نهایت موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر از سارقان شدند.
هداوند افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ارتکاب ۴۴ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.
وی بیان کرد: همدستان متهم نیز در عملیات جداگانه در شهر هشتگرد دستگیر شدند.

اختلاف خانوادگی زوج کرجی منجر به قتل شد


رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مرد ۴۲ ساله‌ای که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی مراجعه مردی ۴۲ ساله به کلانتری ۲۴ کمالشهر کرج و اعلام این موضوع که به دلیل اختلاف به همسرش او را به قتل رسانده، بلافاصله این شخص دستگیر و عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل قتل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور کارآگاهان در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد که قاتل به دلیل اختلاف با همسر ۳۴ ساله‌اش او را از طریق خفه کردن به قتل رسانده و پس از ساعتی خود را به پلیس معرفی کرده است.
شجاعی از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: قاتل با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.