تهران- ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دوشنبه شب گفت که سلاح مقاومت در کرانه باختری تا پایان اشغالگری به سمت رژیم صهیونیستی نشانه گرفته شده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، «خالد البطش» گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال انتقال بحران داخلی خود از تل‌آویو به کرانه باختری و نوار غزه است.

وی افزود: (رژیم) اسرائیل در صورتی که فرصت فراهم شود، به دنبال یک نبرد همه جانبه در همه جبهه‌ها است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد، اگر تصمیم بگیریم که به سیاست ترور رژیم صهیونیستی پاسخ دهیم، از این حق مقاومت دست برنخواهیم داشت و منتظر توافق با همه گروه‌ها نمی‌مانیم.

البطش گفت که زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، تاکید کرده است که در صورت ترور هر یک از رهبران مقاومت، این جنبش پاسخ آن را خواهد داد.

وی با بیان اینکه کرانه باختری امروز عرصه نبرد با رژیم صهیونیستی است، افزود: تلاش‌های سیاسی که رژیم صهیونیستی برای فعال کردن نقش تشکیلات خودگردان انجام داده، موفق نخواهد شد جنین را از بقیه کرانه باختری جدا و منزوی کند.

این عضو ارشد جهاد اسلامی با تاکید براینکه مقاومت این رژیم را در برابر افکار عمومی ناکام گذاشت، گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در محاصره مقاومت در کرانه باختری دچار نگرانی شده و مقاومت در غزه به توسعه ابزارهای خود ادامه می‌دهد و برای هر رویارویی در آینده آماده است.

وی همچنین با بیان اینکه گردان‌های قدس در کرانه باختری حلقه وصل بین همه گروه‌های مقاومت در آنجا است، تاکید کرد: وحدت میدانی در مقابله با اشغالگران راه حل و راه درست برای برقراری اتحاد بین فلسطینیان است.

البطش همچنین در خصوص موضوع عادی سازی روابط کشورهای عربی و رژیم اسرائیل تاکید کرد که برخی از کشورهای عربی نقش میانجی در پرونده عادی سازی با (رژیم) اسرائیل را بر عهده گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سلاح مقاومت در کرانه باختری اشغالی تا زمان آزادی و شکست رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به سمت ارتش اشغالگر اسرائیل نشانه گرفته شده است.

اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات‌های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین‌های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است.