دزفول - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: تدابیر امنیتی برای برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا مهدی آماده روز سه شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: باتوجه به روحیه دینداری مردم شریف و شهیدپرور دزفول، مراسم پیاده‌روی بین الحرمین از حرم مطهر سبزقبا تا بقعه محمد ابن جعفر طیار(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: تدابیر امنیتی لازم برای این مراسم اندیشیده شده است همچنین در ایام تردد زائرین اربعین حسینی به استان و با هماهنگی مسئولان شهرستان، مقدمات پذیرایی از مهمانان فراهم و ایست بازرسی‌ها در ورودی شهرستان تقویت شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: همچنین در این ایام برای ارتقای امنیت شهرستان دزفول و استان خوزستان در اعطای مرخصی و اشتغال به‌کار به زندانیان، سخت‌گیری و دقت نظرها افزایش یافته است.

راهپیمایی اربعین دزفول به طول ۱۳ کیلومتر هر سال از حرم سبزقبا(ع) تا بقعه محمد ابن جعفر طیار(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

شمار شرکت کنندگان در این راهپیمایی بزرگ به بیش از یکصد هزار نفر می‌رسد که مواکب زیادی در طول مسیر به ارائه خدمات به عزاداران اباعبدالله می‌پردازند.