قزوین - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: نمایشگاه ظرفیت‌های تولید روستایی و عشایر کشور فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و تعاونی‌های این استان محسوب می‌شود که باید از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کنند.

لیلا غریب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب افزود: نمایشگاه توانمندی تولید روستایی و عشایر کشور در مصلی تهران برگزار می‌شود و برای استان قزوین نیز ۲۰ غرفه در نظر گرفته شده تا فعالان این حوزه بتوانند به نحو مقتضی در آن فعالیت کنند.

وی اضافه کرد:‌ مهلت ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه تا ۲۰ شهریورماه جاری عنوان شده و علاقه مندان به حضور در این رویداد ملی می‌توانند با مراجعه به سامانه WWW.IRDEXPO.IR مراحل ثبت نام را انجام دهند.

غریب تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌کند تا شرکت‌ها،‌ اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و تولیدکنندگان روستایی و عشایری آثار تولیدی خودشان در معرض دید عموم قرار داده و بتوانند در راستای توسعه کسب و کارهای خودشان گام بردارند.

این مسوول با بیان اینکه از ظرفیت نمایشگاه‌های ملی بایستی در راستای بازاریابی داخلی و حتی بین المللی بهره برد، اظهار کرد: محصولات فاخر روستایی و عشایر استان قزوین می تواند بدون شک در این نمایشگاه مشتریان تازه‌ای را برای خود پیدا کند تا بسترها برای بازاریابی داخلی و حتی بین المللی بیش از پیش هموارتر شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خاطرنشان کرد: حضور ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار عشایری و ۶۷۶ روستای بالای ۲۰ خانوار در این استان باعث شده تا برخی از تولیدات این استان در سطح ملی نیز مطرح باشد.