تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

قزوین- ایرنا- رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین در لاین جنوبی آزاد راه قزوین - کرج خبر داد و گفت: تردد در این مسیر پرحجم و بدون گره ترافیکی در جریان است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این در حالی است که لاین جنوبی آزاد راه قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین گزارش شده اما کنارگذر شمالی قزوین، حد فاصل دانشگاه آزاد تا محمدیه ترافیک همچنان سنگین و پرحجم است.

وی ادامه داد: با توجه به بازگشت زائران حسینی،‌ لاین جنوبی جاده قزوین - همدان نیمه سنگین اما روان است و از رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند درخواست می شود تا با توجه به خستگی و شلوغی جاده، با احتیاط برانند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را در پارکینگ و مجتمع های حاشیه راه به استراحت بپردازند.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی در جاده قدیم قزوین - رشت همچنان تا ساعت ۲۴ امروز برقرار خواهد بود، تاکید کرد: پلیس از رانندگانی که قصد عبور و یا در حال تردد از راه های ارتباطی این استان هستند درخواست می کند تا ضمن رعایت و احترام به قوانین رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت در رسیدن به مقصد خودداری کرده و ضمن حفظ فاصله طولی،‌ از صحبت کردن با سرنشینان و یا تلفن همراه خودداری کنند.