تهران-ایرنا- مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان بورس دانش خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، محمد محمدی مسعودی روز شنبه در خصوص زمان و مکان مصاحبه داوطلبان بورس دانش گفت: مصاحبه داوطلبان بورس دانش از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه دارد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان ادامه داد: مصاحبه داوطلبان، به منظور دسترسی آسان به محل مصاحبه در ۹ منطقه کشور در دانشگاه های «تهران، فردوسی مشهد، تبریز، اصفهان، مازندران، بوعلی سینا همدان، شهید چمران اهواز، شهید باهنر کرمان و شیراز» برگزار می شود.

مسعودی گفت: زمان و مکان دقیق مصاحبه هر داوطلب از روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir در دسترس است.

به گزارش ایرنا، به منظور حمایت مالی برخی از داوطلبان کنکور سراسری هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و هنر شورای مرکزی بورس سازمان امور دانشجویان تحت نظر وزارت علوم و فناوری آیین نامه جدیدی را در جهت اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان پذیرفته شده در برخی از رشته های کم متقاضی و دارای اولویت تصویب کرد. بر اساس این مصوبه جدید در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هر گروه آزمایشی به برخی از رشته های تحصیلی بورس دانش تعلق می گیرد.