ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲ سارق حرفه ای سیم و کابل شبکه برق و مخابراتی در خوی دستگیر و به انجام ۷۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار رحیم جهانبخش روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه مخابراتی و برق در شهرستان خوی که باعث ایجاد نارضایتی مردمی در سطح شهر شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های ماموران مشخص شد که ۲ سارق سابقه دار در خوی، این سرقت ها را انجام می دهند که بلافاصله دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی ارجاع شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۷۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان با همکاری ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

سردار جهانبخش ادامه داد: در این خصوص چهار متهم شامل ۲ نفر سارق و ۲ نفر مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تاکید کرد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند.