تهران-ایرنا- نحوه پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی دستگاههای اجرایی در پنجمین جلسه شورای نظارت مالی با حضور معاون امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور بررسی و دستورالعمل آن ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، در پنجمین جلسه شورای نظارت مالی با حضور معاون امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور، نحوه پرداخت های نقدی و غیر نقدی دستگاه های اجرایی بررسی و دستورالعمل آن ابلاغ شد.

بر اساس مصوبه شورای نظارت مالی، دستگاههای اجرایی ملزم هستند که پرداخت مزایای غیر مستمر نقدی و غیرنقدی را فقط از طریق ذیحساب و مدیرمالی دستگاهها به نمایندگی از خزانه داری کل کشور به حساب کارکنان و ذینفعان انجام داده و در سامانه های مربوطه بارگذاری کنند.

همچنین طبق این دستورالعمل، مسئولیت ثبت و ضبط همه موارد پرداختی در سامانه‌ها بر عهده دستگاههای اجرایی و مسئولیت نظارت بر آنها برعهده ذیحساب و مدیر مالی است