تهران- ایرنا- در پایان دور مقدماتی پنج وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ناشنوایان جهان در قرقیزستان، آزادکاران ایران به ۱۰ پیروزی و ۲ باخت دست یافتند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های پنج وزن دوم مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان از صبح امروز، دوشنبه ۲۰ شهریور ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار و در پایان دور مقدماتی ۱۰ برد و ۲ باخت برای تیم ایران به دست آمد.

نتایج دور مقدماتی پنج وزن دوم به شرح ذیل است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم محمد سیاه‌وشی نماینده قزاقستان را ۱۱ بر صفر شکست داد و در دور بعد نیز ۱۰ بر صفر حریف هندی خود را از پیش رو برداشت و در مرحله بعد نیز با نتیجه ۱۲ بر یک بر کشتی‌گیر آمریکایی غلبه کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم کیوان محمد زارعی ۱۱ بر یک مقابل حریف قزاقستانی شکست خورد. او در جدول شانس مجدد ۱۰ بر ۶ کشتی‌گیر ارمنستان را شکست داد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم حسین نوری در دور اول با کشتی‌گیر هندی را ۸ بر صفر شکست داد. در دور دوم ۶ بر ۲ حریف قزاقستانی را مغلوب کرد و در مصاف با کشتی‌گیر یونانی ۱۰ بر صفر به برتری رسید.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان ستاری کشتی‌گیر هند را ۴ بر یک شکست داد و در دور دوم ۱۴ بر ۶ برابر حریف ارمنستانی خود به برتری رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم محمدرسول قمرپور در مبارزه اول خود برابر حریف قرقیزستانی با انصراف کشتی‌گیر میزبان قمرپور برنده اعلام شد و در دور دوم برابر کشتی‌گیر ترک ضربه فنی شد.