زاهدان - ایرنا - سرطایفه کُرد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عمل به توصیه‌های رهبر انقلاب و خدمت صادقانه به رضایت‌مندی مردم و امیدآفرینی در جامعه کمک می‌کند، گفت: همانطور که ایشان فرمودند اگر به مصوبات سفر اوایل دهه ۸۰ به سیستان و بلوچستان توجه می‌شد و دولت‌ها در این زمینه غفلت نمی‌کردند، چهره امروز استان متفاوت‌تر بود.

محمدنبی کُرد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی ۲ هدف اساسی و جدی دشمن است، بیان کرد: بیش از ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان از ابتدا تاکنون در صدد ضربه زدن به این نظام و انقلاب بوده اند اما همراهی مردم با ولایت و عشق و علاقه آنان به این خاک و مرز و بوم باعث شده تا همچنان در تمامی صحنه ها پای کار باشند و نقشه دشمنان نقش بر آب شود.

حل مشکلات همت مضاعف مسئولان را می طلبد

عمل کردن به توصیه‌های رهبری و خدمت صادقانه به رضایت‌مندی مردم و امیدآفرینی در جامعه کمک می‌کند؛ همانطور که ایشان فرمودند اگر به مصوبات سفر اوایل دهه ۸۰ به سیستان و بلوچستان توجه می شد و دولت ها در این زمینه غفلت نمی کردند، چهره امروز استان متفاوت بودوی با بیان اینکه لازم است مسئولان با همت مضاعف در پی حل مشکلات باشند، افزود: شاخص‌های اقتدار آمریکا خصوصا در زمینه اقتصاد رو به افول بوده و به زانو افتاده است، وحدت و یکپارچگی ملت ایران، آمریکا را به افول کشانده و همانطور که در هشت سال جنگ تحمیلی تمامی کشورها بر علیه ایران بودند و شکست خوردند، اکنون نیز دشمنان نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

سرطایفه کُرد با بیان اینکه رهبر انقلاب در دوران تبعیدشان به ایرانشهر با مردم این خطه و دردهای آنها از نزدیک آشنا شده بودند، ادامه داد: شیعه و سنی این خطه از کشور همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب این اخوت و وحدت را دوصد چندان خواهند کرد.

عمل به توصیه رهبری امیدآفرینی را در جامعه تقویت می کند

وی با اشاره به اینکه عمل کردن به توصیه‌های معظم له و انجام خدمات صادقانه به رضایت‌مندی مردم و امیدآفرینی در جامعه کمک می‌کند، گفت: همانطور که ایشان فرمودند اگر به مصوبات سفر اوایل دهه ۸۰ به سیستان و بلوچستان توجه می شود امروز دچار بی‌توجهی و غفلت نبودیم و چهره امروز استان متفاوت بود؛ مسئولان نباید بگذارند طرح ها و پروژه ها بر روی زمین بماند همت خود را مضاعف و اطلاعت از معظم له داشته باشند.

کُرد با تاکید بر این مطلب که وضع فعلی سیستان و بلوچستان با قبل از انقلاب غیر قابل مقایسه است، اظهارکرد: در دوران قبل از انقلاب هیچ امکانات رفاهی وجود نداشت آب، برق، جاده، تلفن و ... از هیچ امکاناتی برخوردار نبودیم اما امروز به برکت انقلاب از هیچ به همه چیز دست یافته ایم و حرف ها برای گفتن داریم.