تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: کیومرث هاشمی جدا از مباحث تجربی دارای برنامه‌های راهبردی است و کاملا با چشم‌انداز و برنامه‌نگر است.

عباس اورسجی در گفت‌وگو با ایرنا درباره معرفی کیومرث هاشمی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: سالی که نکوست از بهارش پیداست. با حضور کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش نشانه‌های خوبی دیده شد و خارج از این هم نمی‌شد فکر کرد زیرا وی سال‌ها در ورزش کشور در پست‌های مختلف چون معاونت وزارت ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک ومدیرکل استانی فعالیت می‌کرد.

وی افزود: هاشمی از تجربه و اندوخته‌های بسیار بالای فنی و مدیریتی برخوردار است و انتظار می‌رود که کارها در دوران مسئولیت او به درستی پیش برود. وی جدا از مباحث تجربی دارای برنامه‌های راهبردی است و کاملا با چشم‌انداز و برنامه‌نگر است.

رئیس فراسیون کبدی عنوان کرد: هاشمی بسیار باسواد است و مطمئن هستیم که در دوران وزارت او تغییرات خوبی در مباحث عمرانی و بودجه رخ خواهد داد. وی بسیار لایق است و از ریس جمهوری به خاطر انتخاب اصلح معرفی وزیر به مجلس تشکر می‌کنم.

اورسجی گفت: هاشمی در ابتدای کار با تجلیل از ورزشکاران قبل از بازی‌های آسیایی انگیزه مضاعفی به آنها داد. پرداخت پاداش‌ها بسیار به موقع بود. این موضوع نشان دهنده مدیریت و درایت بالای هاشمی است و وی با استفاده از افراد متخصص و توانمند می‌تواند روزهای خوبی را برای ورزش رقم بزند.