تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار حساس تیم‌های امید ازبکستان و ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، تیم فوتبال امید ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان رفته است.

این بازی از گروه E مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ و جام ملت‌های آسیا در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان عنایتی نیاز مبرم به برتری در این بازی دارند تا بالاتر از این تیم قرار بگیرند.

در ۴۵ دقیقه اول میزبان بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشت و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه ایران پیش رفت.

با توجه به شرایط بازی عنایتی در دقیقه ۳۱ تصمیم به تغییر در ترکیب تیم ایران گرفت و مهدی هاشمی‌نژاد را جانشین علی پوردارا کرد تا مانع حملات ازبکستان شود. در این نیمه فرقانی مدیر تیم امید نیز در دقیقه ۳۲ اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

در این نیمه داور ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت که در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رخکتن رفتند.

ترکیب تیم امید ازبکستان

ولادیمیر نظراُف، محمدقادر همرعلیوف، ابراهیم‌خلیل یلداشف، علی‌بک داورونوف، عبدالقادر خوشانوف، عمرعلی رحمان‌علیوف، جسوربک جلال‌الدینوف، عباس‌بک فیض‌الله‌اِف، عبدالرئوف بوری‌اف، حسین نورچائف و اولوگبک خوشیموف

سرمربی: تیمور کاپادزه

ترکیب تیم امید ایران

محمدرضا خالدآبادی، محمدامین حزباوی، محمدرضا بردبار، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، علی پوردارا، امیر جعفری، یاسین سلمانی و اللهیار صیادمنش

سرمربی: رضا عنایتی

گفتنی است این مسابقات با حضور ۴۳ تیم در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که تیم امید ایران در گروه E با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان و افغانستان همگروه است. تیم‌های برتر هر گروه به همراه ۴تیم دوم برتر به مرحله نهایی مسابقات اضافه خواهند شد تا در کنار قطر میزبان، ترکیب شانزده تیم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ۱۴۰۳ را تشکیل دهند. در پایان چهار تیم برتر راهی المپیک پاریس می‌شوند.