تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون شمشیربازی از پاداش ویژه برای قهرمانان کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.

علیرضا پورسلمان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اهمیت بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد:‌ خوشبختانه قهرمانان ما در شرایط خوبی قرار دارند. در این مدت تلاش‌های خوبی برای آماده‌سازی تیم انجام شد که امیدواریم در هانگژو مزد زحماتمان را بگیریم و بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی ادامه داد: فدراسیون در این مدت سعی کرد جدا از تلاش‌های صورت گرفته، هزینه‌ای برای نفرات اعزامی انجام دهد و در صدد هستیم برای مدال‌آوران در این دوره از بازی‌های آسیایی پاداشی را هم در نظر بگیریم که این به صورت جدا بوده و از سوی فدراسیون پرداخت خواهد شد.

او در خصوص مبلغ پاداش، گفت: هنوز رقمی مصوب نشده اما تلاش می‌کنیم این رقم قابل قبول و رضایت نمایندگان ایران را به همراه داشته باشد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی همچنین از پرداخت مبلغی به اعضای تیم اعزامی خبر داد و گفت: این مبلغ قبل از اعزام به قهرمانان کشورمان پرداخت می‌شود تا نفرات با روحیه بهتری روانه این بازی‌ها شوند.

پورسلمان در خصوص اینکه چه ارزیابی از تیم اعزامی به این دوره از بازی‌ها دارد، گفت: در بدترین حالت ممکن دو نقره را باید برای ایران در نظر گرفت، این احتمال را هم باید داد که در فینال انفرادی شاهد یک تقابل صد درصد ایرانی باشیم، خوشبختانه در هر دو بخش شانس بسیار بالایی داشته و به تیم اعزامی امید بسیاری داریم.