گنبدکاووس - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۲ تصادف در جاده‌های آزادشهر و رامیان واقع در شرق استان هشت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، "رضا حاجیلری" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: امروز و در ۲ حادثه رانندگی که در آزادشهر و رامیان به وقوع پیوست که با گزارش اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، نجاتگران پایگاه‌های "شش آب" و "خوش ییلاق" مصدومان این حوادث را از طریق آمبولانس به مراکز درمانی اعزام کردند.

وی افزود: در حادثه نخست و در برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در جاده خوش ییلاق - شاهرود، نرسیده به امامزاده تیل آباد،‌ سه نفر مصدوم شدند.

معاون هلال احمر گلستان ادامه داد: نجاتگران پایگاه خوش ییلاق پس از انجام اقدامات اولیه ۲ مصدوم این حادثه را به مراکز درمانی منتقل و یک نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

حاجیلری ادامه داد: در حادثه دوم نیز در برخورد یک دستگا سواری پراید با خودرو لیفان در جاده رامیان - شاهرود،‌ حوالی روستای "رضی" پنج نفر مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران پایگاه "شش آب" پس از انجام اقدامات اولیه ۲ مصدوم این حادثه را به بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر انتقال دادند و سه مصدومِ دیگر نیز به اورژانس مراکز درمانی منتقل شدند.