اصفهان- ایرنا- مسوول کمیته خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود:در این مرحله از بین شرکت‌کنندگان در آزمون بر خط، ۹۴نفر به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند و پس از انجام مصاحبه خبرنگاران نوجوان منتخب جشنواره معرفی می‌شوند.

به‌گزارش ایرنا، روابط عمومی کمیته خبرنگاران نوجوان جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان روز یکشنبه به نقل از بهناز عابدی افزود: آزمون خبرنگاران نوجوان سی‌و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در روز سه‌شنبه بیست‌ویکم شهریورماه با رقابت ۳۷۷ داوطلب به صورت برخط برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مرحله از بین شرکت‌کنندگان در آزمون بر خط، ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند و پس از انجام مصاحبه خبرنگاران نوجوان منتخب جشنواره معرفی می‌شوند.
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان با بیان اینکه به افراد منتخب از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد، ادامه داد: مصاحبه با پذیرفته شدگان آزمون کتبی روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور برگزار می‌شود و پس از آن نتایج نهایی اعلام خواهد شد. ⁩

به گفته مسوول کمیته خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، در نهایت ۴۰ خبرنگار نوجوانی که بیشترین توانمندی و استعداد در حوزه خبر و سینما را دارند، جذب این کمیته می شوند و تا پیش از آغاز رسمی جشنواره ( ۱۵ مهر)، در قالب کارگاه‌های مختلف، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی ادامه داد: داوران کودک و نوجوان در طول ایام جشنواره با حضور در سالن‌هایی که برای آنها مشخص خواهد شد، به تماشای فیلم‌های جشنواره می‌نشینند و سپس به این آثار رأی خواهند داد.

سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به دبیری مجید زین العابدین با همکاری سازمان سینمایی، بنیاد فارابی و شهرداری اصفهان ۱۵ تا ۲۰ مهر (۷ تا ۱۲ اکتبر) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها