تهران- ایرنا- ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای خطاب به متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نحوه اطلاع از نتیجه استعلامات را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره (۶)

ستاد انتخابات کشور

با عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، به آگاهی متقاضیان محترم داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند:

الف – برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، طی بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸ به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

ب – متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی (با استفاده از شناسه پیگیری اخذ شده) از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز مجاز هستند.

ج ) متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می توانند اعتراض خود را در بازه زمانی مندرج در بند الف ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

د ) کلیه موارد فوق صرفاً از طریق رایانه قابل انجام است.

متقاضیان مشمول بند «ج» پس از ثبت اعتراض، می‌توانند به مراجع مربوطه مراجعه و برای رفع نقص مدرک مورد نظر اقدام کنند. در صورت تایید مدرک مورد نظر، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.