آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تعطیلات لیگ کمک کرد نقاط ضعف تیم را بهتر شناسایی و برای رفع آن بیشتر تمرین کنیم.

عبدالله ویسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به توقف لیگ فرصت برای برگزاری اردو در تهران و انجام سه بازی تدارکاتی برای تیم فراهم شد و با انجام این سه بازی نقاط ضعف را بیشتر شناختیم.

وی افزود: بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار شد و در بازی مهم مقابل استقلال تهران بدنبال هماهنگی بیشتر بازیکنان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: با توجه به تمرین، بازی‌های تدارکاتی و اردویی که در تهران برگزار کردیم امید زیادی برای پیروزی برابر ملوان انزلی داریم.

وی افزود: در چهار هفته ابتدایی لیگ امتیازات خوبی کسب کردیم هر چند اعتقاد داریم اگر اشتباه داوری نبود اکنون ۲ امتیاز بیشتر به اندوخته‌هایمان اضاف می‌شد.

ویسی با بیان اینکه بازیکنان در مرز آمادگی بسیار مطلوبی قرار دارند، بیان کرد: بازیکنان با برگزاری چند دیدار تدارکاتی در شرایط بازی باقی ماندند و نسبت به گذشته هماهنگی بیشتری بین آنها بوجود آمده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان خواستار حمایت همه جانبه از این تیم شد و گفت: در حال حاضر تیم صنعت‌نفت به حمایت همه جانبه از سوی مسئولان و هواداران آبادانی نیاز دارد زیرا این حمایت افزایش انگیزه بین بازیکنان را در پی خواهد داشت.

وی افزود: شکی نداریم تیم کنونی صنعت‌نفت درصورت حمایت بیشتر نتایج قابل قبولی کسب خواهد کرد و در جایگاه مناسبی قرار خواهد گرفت.

دیدار تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان و گلگهر سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر که قرار بود چهارشنبه هفته جاری در آبادان برگزار شود بدلیل حضور بازیکنان گلگهر در تیم ملی امید و بزرگسالان به تعویق افتاد.